Okna Dobroplast — marka Skylight PCV

Wybór okien dachowych nie należy do najłatwiejszych. Mnogość produktów dostępnych na rynku sprawia, że inwestorzy mają niełatwy orzech do zgryzienia. Dokonując wyboru, warto zwrócić uwagę na to, że każdy budynek oraz potrzeby mieszkańców są inne, dlatego dobrze jest określić potrzeby i porównać je z poszczególnymi parametrami okien. Najważniejszymi wskaźnikami, na które najczęściej zwraca się uwagę są przede wszystkim żywotność okna i możliwość jego konserwacji.
Choć eksperci uważają, że okna PCV są lepszym rozwiązaniem, ponieważ są odporniejsze na czynniki zewnętrzne i nie trzeba ich konserwować, warto także zawsze rozważyć fakt zakupu okien drewnianych. Fachowcy pomijają bowiem fakt, że okna drewniane doskonale oddają naturalność, o której nie można powiedzieć przy oknach PCV, nawet jeśli te zostaną oklejone drewnopodobną okleiną. Warto również podkreślić fakt, że okno drewniane, pomimo konieczności jego konserwacji, może przetrwać w budynku nawet kilkadziesiąt lat. Warto również dodać, że można je dowolnie przemalowywać, dzięki czemu zmiana aranżacji wnętrza nie stanowi problemu. Co więcej, okna drewniane są naturalnie mniej szczelne, niż okna PCV, dzięki czemu zapewniają naturalną filtrację powietrza w pomieszczeniu.
Mając na uwadze wiele zalet okien drewnianych, dziś jednak chcielibyśmy przedstawić Wam nową markę okien PCV od renomowanego, polskiego producenta, jakim jest Dobroplast.

Co może zachwycić w marce Skylight?
Dobroplast dołożył wszelkich starań, aby nowy produkt, jakim są okna marki Skylight, spotkał się z uznaniem potencjalnych klientów. Warto podkreślić, że poszczególne produkty, które są nie tylko praktyczne, ale również efektownie wyglądają, ponieważ choć okna są białe, to klient może wybierać także spośród oklein w 4-rech kolorach, jakie oferuje producent. To sprawia, że okna można dostosować do każdej koncepcji. Warto również podkreślić, że technologia, w jakiej je wykonano pozwala na komfortowe użytkowanie.
Szukając odpowiednich rozwiązań, dobrze jest pamiętać o tym, że marka Skylight, pomimo obcojęzycznej nazwy, wynikającej z tego, że Dobroplast należy do szwajcarskiego koncernu,, jest produktem, który został stworzony w polskiej fabryce, mającą swoją siedzibę w Lublinie. Co więcej, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, właściciele firmy oferują wspomniane funkcjonalne okna, wykonane z wysokiej jakości surowców, w niezwykle atrakcyjnej cenie.

Osoby, którym zależy na tym, aby okna dachowe dobrać kolorystycznie do pomieszczeń i pokrycia dachu, mogą mieć pewność, że Skylight z pewnością się sprawdzi. Okazuje się bowiem, że poza klasyczną bielą, producent oferuje także potencjalnym kupującym okna, które zostały oklejone drewnopodobnymi okleinami w kolorze złotego dębu, mahoniu, orzecha i sosny. Te kolory sprawdzają się u osób, które cenią sobie funkcjonalność oraz drewniany wygląd okna, który idealnie wpisuje się w koncepcję poddaszy użytkowych, wyposażonych w okna dachowe.

Cechy okien Skylight, które mogą przekonać największych sceptyków
Osoby, które muszą podjąć decyzję dotyczącą wyboru okien do swoich inwestycji, powinny poznać cechy nowego produktu Dobroplastu:
- atrakcyjny wygląd, który wpisuje się w każde, nawet najbardziej eleganckie i wyszukane pomieszczenie;
- niespotykana trwałość, a wszystko to za sprawą najwyższej jakości bezołowiowego PCV;
- wysublimowany profil, który nie chłonie wilgoci, a także zawsze wygląda jak nowy;
- niezwykła statyka okna, którą osiągnięto dzięki zamontowaniu dodatkowych wzmocnień w profilach
- wyposażenie w cztery uszczelki, które zapewniają idealną szczelność;
- panoramiczny widok, które zapewnia podwyższona oś obrotu okna (zlokalizowana na ¾ wysokości okna);
- klamka zamontowana na dole okna, dzięki której znacznie ułatwiono użytkowanie produktu;
- możliwość obrócenia skrzydła o 120°, dzięki czemu można bez problemów umyć okna;
- 15 lat gwarancji na pakiet szybowy oraz 10 lat gwarancji na okna dachowe.
Choć okna PCV są doskonałym rozwiązaniem, warto zawsze rozważyć wszystkie „za” i „przeciw” dotyczące wszystkich okien dostępnych na rynku. Wspomniana analiza pomoże dokonać inwestorowi słusznych wyborów.
![]() |
![]() |
Aneta Wojtczak Absolwentka Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie. Copywritingiem zajmuje się od ponad 10 lat. Od 2018 roku właścicielka firmy Wojtczak Marketing Aneta Wojtczak, która działa głównie w dwóch obszarach: szeroko pojęty copywriting (również SEO) oraz wirtualna asystentka. Tworzenie angażujących i rzetelnych treści to nie tylko jej praca, ale także pasja. Tematyką budowlaną interesuje się od momentu, kiedy kupiła własne mieszkanie. Wiedzę, którą zdobyła w tym zakresie w prosty sposób przekazuje innym. Poza pisaniem uwielbia gotować, szydełkować i podróżować. |
Masz pytania? Napisz do nas.
Skorzystaj z pomocy naszych ekspertów, którzy chętnie Ci pomogą w każdej sprawie. Po prostu zadzwoń lub napisz do nas.