t2
Darmowa dostawa
Na okna lub od 2000zł
t2
Wygodne raty online
Gwarancja stałej raty
t2
Szeroka Gama Produktów
Ponad 20 000 produktów
t2
Pon-Pt 8:00 - 16:00
t2
Masz Pytania napisz do nas
zł / Polska
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

FAQ - pytania i odpowiedzi

Co to jest FAQ? FAQ (Frequently Asked Questions) jest to zbiór często zadawanych pytań przez klientów i odpowiedzi na te pytania. FAQ ma na celu udzielenie Państwu odpowiedzi w szybki sposób bez konieczności kontaktowania się z działem obsługi sklepu internetowego. Dzięki temu mogą Państwo zaoszczędzić czas i szybko znaleźć odpowiedź na nurtujące Was pytania.

Skąd wzięło się określenie FAQ? Frequently Asked Questions, czyli zestaw pytań i odpowiedzi był wykorzystywany na pierwszych serwerach uczelnianych w USA. Administratorzy zaczęli tworzyć takie zbiory, ze względu na ciągłe pojawianie się tych samych pytań od nowych użytkowników. Początkowo FAQ cieszyło się zainteresowaniem głównie wśród administratorów serwerów, dawało to możliwość wielu szybkich rozwiązać w poruszaniu się w Internecie. Dzisiaj Frequently Asked Questions jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym przez firmy w branży e-commerce.

W jakim celu FAQ zostało stworzone? Głównym celem FAQ na naszej stronie jest ułatwienie Państwu zakupów w sklepie internetowym Renowa24.pl. Dzięki częstym zestawom pytań i odpowiedzi mogą Państwo znaleźć szybką odpowiedź na dane pytanie, tym samym stając się niezależnym podczas zakupów w naszym markecie internetowym. To dla Państwa postanowiliśmy umieścić FAQ na stronie Renowa24.pl. Mamy wielką nadzieję, że informacje zawarte w Frequently Asked Questions dostarczą podstawowych informacji na temat robienia zakupów w naszym sklepie, metod płatności, kosztów dostawy czy zwrotów i reklamacji. FAQ ma na celu ułatwić i usprawnić cały proces zakupów, a ten artykuł został stworzony z myślą o tym, aby przybliżyć Państwu znaczenie FAQ.

Zapraszamy do naszego osobnego poradnika dla naszych początkujących Klientów, którzy nie mają jeszcze zbyt wiele doświadczenia w kupowaniu online

I. Zakupy i transport

  1. Czy muszę posiadać konto, aby dokonać zakupów w sklepie internetowym Renowa24.pl?
  2. Możesz zrobić zakupy bez rejestracji, lecz założenie konta zwiększy wygodę robienia zakupów na naszej stronie. Po założeniu konta będziesz miał dostęp do swojej historii zamówień, a także informację o promocjach i dostępnych rabatach.

  3. Czy można odebrać towar osobiście?
  4. Tak, ale najpierw należy ustalić to z obsługą sklepu, a gotowe i potwierdzone zamówienie można odebrać w jednym z dwóch magazynów; we Wrocławiu przy ulicy Opolskiej 182 w godz. 8-15 oraz w Legnicy ul. Wałbrzyska 4 w godz. 8-15. Przed udaniem się do magazynu należy oczekiwać na kontakt Biura Obsługi z informacją, że towar jest gotowy do odbioru.

  5. Jakie są koszty dostawy?
  6. Koszty dostawy różnią się w zależności od rozmiaru towarów oraz sposobu płatności. Jeśli zamówienie złożone na okna przekroczy 2000 zł brutto, wówczas dostawa produktów będzie darmowa. Przy każdym znajduje się podana informacja dotycząca kosztów dostawy bądź prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Wszystkie szczegóły dotyczące dostawy I KOSZTÓW znajdują się na stronie: https://renowa24.pl/pol-delivery.html

  7. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT za zakupiony towar?
  8. Tak, wystawiamy faktury VAT.

  9. Jaka firma przewozowa dostarcza wasze przesyłki?
  10. Dostawy kurierskie realizujemy za pośrednictwem firmy DHL i ROHLIG SUUS. Towary o dużych, niestandardowych wymiarach dostarczamy na paletach, mniejsze natomiast w paczkach. Wszystkie szczegóły dotyczące dostawy znajdują się na stronie: https://renowa24.pl/pol-delivery.html

  11. Czy wysyłacie towar za granicę?
  12. Owszem, realizujemy wysyłki za granicę. Wszystkie szczegóły dotyczące dostawy znajdują się na stronie: https://renowa24.pl/pol-delivery.html

  13. Czy przesyłki wysyłane przez wasze sklepy z zamówieniami klientów są ubezpieczone?
  14. Tak, wszystkie nadawane przesyłki kurierskie wysyłane przez nasze sklepy internetowe są ubezpieczone. Kwota ubezpieczenia i warunki są różne w zależności od wybranego przewoźnika.

  15. Czy jest możliwość sprawdzenia statusu zamówienia?
  16. Tak, status zamówienia można sprawdzić na naszej stronie renowa24.pl w sekcji „moje konto” w zakładce „moje zamówienie”.

  17. Buduję dom i potrzebuję materiałów budowlanych, czy jest możliwość aby wasz sklep był ich dostawcą ?
  18. Tak, jeżeli posiadasz własną firmę lub budujesz dom możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pomocą e-mail: sklep@renowa24.pl, chatu lub dzwoniąc na numer 571 571 542, a my przedstawimy Ci szczegóły naszej oferty dotyczącej dostarczania materiałów budowlanych.

    II. Płatność

  19. Jakie rodzaje płatności są możliwe w Waszym sklepie?
  20. Nasz sklep oferuje takie formy płatności jak: szybki przelew, zwykły przelew elektroniczny, przelew tradycyjny, BLIK, Apple Pay, Google Pay, płatność za pobraniem oraz zakupy na raty za pośrednictwem Credit Aricole. Oferujemy również zakupy Istnieje także możliwość płatności gotówką i kartą płatniczą przy odbiorze osobistym.

    III. Zwroty i reklamacje

  21. Otrzymałem zamówienie, lecz nie spełniło ono moich oczekiwań. Czy mogę ten towar zwrócić?

  22. Tak, można zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyny zgodnie z obowiązującymi przepisami w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia na podstawie tzw. odstąpienia od umowy zawartej na odległość. W naszym Sklepie Internetowym priorytetem jest dla nas zadowolenie i bezpieczeństwo zakupów, zatem wydłużyliśmy ten czas aż do 30 dni! Zwróć niechciany towar, a w ciągu 14 roboczych oddamy pieniądze, zgodnie z pierwotną formą płatności. Więcej informacji na ten temat zapraszamy do sekcji odstąpienie od umowy: odstąpienie od umowy.

  23. Otrzymałem zamówienie, ale niestety towar jest uszkodzony, co mam zrobić w takiej sytuacji?
  24. W takiej sytuacji uszkodzony towar może podlegać reklamacji lub wymianie. W pierwszej kolejności należy sporządzić protokół reklamacyjny, ponieważ jest to podstawa uznania reklamacji, a następnie zrobić zdjęcia uszkodzonego towaru. Spisany protokół wraz ze zdjęciami należy wysłać na adres e-mail: reklamacje@renowa24.pl lub pocztą na adres ul. Opolska 182, 52-014 Wrocław, z dopiskiem „e-commerce”. Procedura reklamacji zależna jest od rodzaju i okoliczności, w których powstało uszkodzenie. Istotną kwestią jest fakt, że reklamować można każde uszkodzenie, bez względu na to czy jest to wada producenta czy uszkodzenie wynikające z nieuwagi kuriera lub powstające w transporcie. Możliwością reklamacji objęte są również sytuacje, w których przewoźnik nie wywiązuje się z umowy i nie dostarcza paczki lub paczka zostaje zagubiona.

  25. Jaki jest czas realizacji reklamacji?
  26. Każdą reklamację staramy się realizować jak najszybciej, jednak z zachowaniem maksymalnie 14 dni roboczych.

  27. Jakie rozwiązania podejmujecie w przypadku reklamacji?
  28. W zależności od uszkodzenia produktu istnieją dwie możliwość: naprawa produktu lub wymiana na nowy bądź udzielenie rabatu na zamówienie, jeśli uszkodzenie nie przeszkadza w prawidłowym i bezpiecznym użytkowaniu towaru. W zalezności od rodzaju i charakteru wady produktu, każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.

    IV. Inne

  29. Czy mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta jeszcze przed dokonaniem zakupu?

  30. Tak, jeżeli klient potrzebuje pomocy lub ma pytanie, na które nie może znaleźć odpowiedzi na stronie sklepu internetowego, może skontaktować się z naszym biurem obsługi dzwoniąc na numer 571 571 542 w godzinach od 8 do 16, wysyłając e-mail na adres sklep@renowa24.pl lub pisząc na chacie Renowa24.pl.
  31. Czy moje dane wykorzystane na potrzeby sklepu internetowego są poufne?

  32. Tak, zgodnie z ustawą mówiącą o ochronie danych osobowych. Administratorem Twoich danych osobowych jest AB Bechcicki Sp. z o.o. Powyższe dane zbieramy wyłącznie w celu obsługi zamówienia, które składasz w naszym sklepie rejestrując się w naszym serwisie, w związku z czym mogą być one przekazywane firmom kurierskim lub innym podmiotom pośredniczącym w dostarczeniu zakupionych towarów do Użytkowników, operatorom systemów płatności (w przypadku wybrania tej formy płatności) oraz instytucjom kredytującym zakup towarów (w przypadku zakupu towaru na raty). Wszelkich czynności związanych z przetwarzaniem danych, które nam udostępniasz dokonujemy na podstawie i w zakresie udzielonej nam przez Ciebie zgody. Po więcej informacji dotyczących ochrony danych osobowych zapraszamy na stronę:

    https://renowa24.pl/Polityka-Prywatnosci-cabout-pol-10.html

  33. Jak odczytywać nazwę produktu – rozmiary, wymiary, model producenta, zestaw etc.?
  34. Nazwa produktu to jedna z najważniejszych rzeczy w sklepie internetowym (no może poza zdjęciem produktu, które jest również ważne :)), a ponieważ dla nas ta nazwa jest również istotna, przywiązujemy do niej dużą wagę. Staramy się, aby nie była ani za krótka, ani za długa, ale Klient dla nas jest jednak najważniejszy, stąd tworzymy te nazwy bardziej rozbudowane, aby nasz Klient wiedział dokładnie, czy produkt, który właśnie ogląda w karcie produktu lub na liście wyszukiwania w Google, jest tym, którego szuka. Na poniższym przykładzie wyjaśniamy pokrótce, co oznaczają poszczególne części nazwy:

    Okno dachowe z kołnierzem VELUX GLU 0061 MK06 78x118 3-szybowe + kołnierz EDZ zestaw

    Okno dachowe z kołnierzem - okna dachowe z kołnierzem oznacza zestaw okna dachowego wraz z dedykowanym do niego kołnierzem uszczelniającym tego samego producenta; jest to bardzo ważne, ponieważ z jednej strony przy montażu MUSI być zawsze odpowiedni kołnierz zgodnie ze sztuką budowlaną, z drugiej strony producent zaleca i wymaga montażu okien zawsze razem z kołnierzem, wręcz producent mówi wprost, że jeśli okno zostanie zamontowane BEZ kołnierza, traci wtedy gwarancję (która czasami trwa nawet 20 lat); a więc zasada jest taka, że ZAWSZE powinniśmy dokupić razem z oknem kołnierz uszczelniający:

    VELUX - to oczywiście marka producenta, największego na świecie producenta okien dachowych i akcesoriów

    GLU 0061 MK06 - symbole te oznaczają model producenta, i tak np. GLU oznacza serię okien GLU 0061, które mają podobne specyfikacje, a symbol MK06 oznacza rozmiar, w tym przypadku 78x cm szerokości i 118 cm długości

    78x118 - to jak wyżej, oznaczenia rozmiaru okien bardziej zrozumiałe dla Klientów, oznaczający 78x cm szerokości i 118 cm długości

    3-szybowe - to określenie oznacza, że pakiet szybowy jaki został zamontowany w oknie, posiada 3 szyby, który jest bardzo ciepłym i na dziś staje się standardem na rynku, ponieważ już od stycznia 2021 roku nowa norma będzie określała odpowiedni współczynnik przenikalności cieplnej, który spełniać będzie conajnniej okno 3-szybowe; okna 2-szybowe będą pomału wycofywane ze sprzedaży

    kołnierz EDZ - to jest określenie wspomnianego powyżej kołnierza uszczelniającego, który jest niezbędny przy montażu każdego okna dachowego

    zestaw - to słowo określa fakt, że jest to de facto zestaw 2 produktów - okno dachowe oraz kołnierz do okna dachowego - w jednej cenie

Zaufane Opinie IdoSell
4.54 / 5.00 215 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-03-31
Szybko sprawnie i profesjonalnie
2023-03-27
Bardzo miła obsługa i szybka realizacja zamówienia.
pixel