Rolety zewnętrzne – zalety i wady
Zalety rolet zewnętrznych:
- Rolety zewnętrzne chronią przed włamaniem.
- Sposób działania osłon zewnętrznych nie jest skomplikowaną czynnością. Ze względu na montaż na zewnątrz budynku, przed ramami okiennymi praktyczniejsze jest sterowanie roletami automatycznymi, choć ręczny odpowiednik jest tańszy.
- Stanowią dobrą izolację termiczną i akustyczną, zmniejszając hałas. Niwelują szkodliwe działanie promieni UV, które powoduje płowienie obić meblowych w pomieszczeniach najbardziej nasłonecznionych. Rolety te gwarantują regulacje natężenia światła rozpoczynając od zaciemnienia, przez klimatyczny półmrok skończywszy na pełnym dostępie światła słonecznego do wnętrza. Zabezpieczają przed różnorodnymi zjawiskami atmosferycznymi takimi jak wiatr, deszcz, śnieg czy grad.
- Rolety te ze względu na panujące temperatury przystosowują swoje zastosowanie do potrzeb domowników. Zimą poprawiają bilans energetyczny pomieszczeń, czyli zapewniają odpowiednią izolację termiczną. Natomiast w okresie letnim zapobiegają przed nadmiernym nagrzewaniem i naświetlaniem, ponieważ odbijają promienie słoneczne przed szybą.
- Gwarantują prywatność wpływającą na poczucie bezpieczeństwa mieszkańców i stworzenie rodzinnego klimatu.
- Rolety solarne są przyjazne środowisku, ponieważ przyczyniają się do zmniejszenia zapotrzebowania na energię potrzebną do ogrzewania i ochładzania budynków.
Wady rolet zewnętrznych:
- Istotnym miernikiem jest cena - ich wartość jest wyższa w stosunku do okien dachowych.
- Trzymanie czystości rolet zewnętrznych może sprawić problemy.
- Rolety zewnętrzne produkowane są w jednym modelu i maksymalnie w dwóch wersjach kolorystycznych.
Dla jednych osób niektóre cechy są atutem dla innych okazują się wadą.
Życzymy wszystkim Naszym potencjalnym klientom dobrych, przemyślanych decyzji, które spełnią ich potrzeby i oczekiwania. Zakup rolet stanowi niemałą inwestycję. Biorąc pod uwagę wygodę, jaką osiągniemy dzięki ich użytkowaniu nie powinniśmy żałować.
Aneta Wojtczak Absolwentka Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie. Copywritingiem zajmuje się od ponad 10 lat. Od 2018 roku właścicielka firmy Wojtczak Marketing Aneta Wojtczak, która działa głównie w dwóch obszarach: szeroko pojęty copywriting (również SEO) oraz wirtualna asystentka. Tworzenie angażujących i rzetelnych treści to nie tylko jej praca, ale także pasja. Tematyką budowlaną interesuje się od momentu, kiedy kupiła własne mieszkanie. Wiedzę, którą zdobyła w tym zakresie w prosty sposób przekazuje innym. Poza pisaniem uwielbia gotować, szydełkować i podróżować. |
|
Masz pytania? Napisz do nas.
Skorzystaj z pomocy naszych ekspertów, którzy chętnie Ci pomogą w każdej sprawie. Po prostu zadzwoń lub napisz do nas.